Zależnie od rozmiaru przeznaczonego na to budżetu, mogłoby to być wykupienie pewnej reklamy w gazecie lub radio. Poznanie typów reklam pozwoli zainteresowanym nią osobom dobrać odpowiedni typ reklamy do swojej sytuacji.
Dla przykładu fachowcy do spraw marketingu stosują podział reklamy przez wzgląd na sposób jej demonstracji.
Funkcjonuje więc reklama zewnętrzna i wewnętrzna. Do tego pierwszego typu zaliczają się np. billboardy, litery przestrzenne, szyldy, bannery czy infoscreeny. Do reklam typu indoor należą z kolei tego typu postaci jak: naklejka na podłogę, stand, grawerton czy ekran ledowy. Wszystko jest zależne od rodzaju realizowanej przez zainteresowaną spółkę działalności oraz przeznaczonego na promocję towarów lub usług budżetu. Warto jest go przemyśleć przed rozpoczęciem działań reklamowych przez fachowców ds. marketingu.
Źródło: http://sklep-epapierosy.pl/
Źródło: http://www.flickr.com
Pewnym firmom wystarczyłaby tylko wizytówka, inne z kolei są zainteresowane reklamowaniem na trochę większą skalę. Zawsze jednak należy dbać o właściwy wizerunek firmy w oczach wszystkich klientów. Wtedy ci będą polecać naszą ofertę swoim przyjaciołom, co jest najtańszą i jedną z najbardziej efektywnych rodzajów reklamy. Tego typu szeptany marketing działa nie tylko w internecie, ale również w prawdziwym życiu. Najistotniejsza jest renoma, ponieważ zaufanie klientów zdobywa się przez długi czas. Na szczęście różne postaci reklamy można, czy też nawet należy łączyć.
I tak możemy posiadać oklejony reklamami pojazd i wykupiony czas w radio (Radia do kuchni i łazienki) i np. mailingi w internecie. Im większa skala działań promocyjnych, tym bardziej znaczące mogą być korzyści.